سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

سپنتا

هشتمین مروارید

1391/6/8 21:49
نویسنده : مامان و باباش
438 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف ...

 

سلام پسرم

این پست به افتخار جوانه زدن هشتمین دندون خوشگلت نوشته میشه ، دقیقا هشتم شهریور 1391 این مروارید توسز مامی و بابایی رویت شد و کلی هم براش ذوق کردیم .....مبارکت باشه هشتمین مروارید نازت

 

هشتمین دندون شما جهارمین دندون فک پایینت سمت راست است .

 

هشت تا دندونت رو می بوسم ، خیلی مواظب دندونات باش مامی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین مامان بردیا
18 شهریور 91 2:05
سلام مریم جون... و هزاران سلام بر آقا سپنتا که انقده پسر ماهی شده....
مریم جون خیلی با احساس و صمیم قلب نوشتی... از خوندن این همه اتفاق خوب لذت بردم
دلم برای سپنتایی تنگ شده... عکسشو که نذاشتی... کلوپ هم که نمیایییییییی پس ما چی کار کنیییییییییییییم؟



سلام مهسیمای عزیزم ، مرسی از لطفت که همیشه به من و سپنتایی داری ، منم خودت و گل پسرت رو خیلی زیاد دوست دارم ، کلوپ جدید میام عزیزم ببوس گل پسرت رو
نسرین مامان بردیا
22 شهریور 91 2:05
البته ما نسرین بودیم و نه مهسیما... فرقی هم نمیکنه هر دومون مادر بردیا هستیم...


وااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم ، نسرین منو بخشششششششششششششششششششششششششششش
دوستون دارم هردوتون کلی بردیا رو بچلون دلم براش تنگ شده

لیلا مامان آروین
8 مهر 91 15:39
مروارید خوشگلت مبارکه خاله دلم برات یه ذره شده خوشگلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد