سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سپنتا

نظرات (4)

sofia
24 مرداد 90 2:07
maryam jon ham pesareton kheili naze ham esmesh man asheghe esme sepanta hastam vali hamsaram ghabol nakard esme ninimono sepanta bezarim


صوفیاجونم مرسی از لطفت در مورد پسملی و اسمش و منم عاشق این اسم هستم . حتما میدونی که معنی بسیار قشنگی هم داره به معنی پاک و مقدس و در دین زرتشت یکی از ارکان این دین هست به نام خالق نیکویی ها . امیدوارم همسری راضی بشه دوست خوبم .
مهسان(مامان رادین)
26 مرداد 90 11:16
مریم جون وبلاگ خیلی قشنگی داری . ماشاالله سپنتای عزیزم خیلی ناز و دوست داشتنیه
چهره خودت هم خیلی مهربون هست و از دیدن عکست خیلی خوشحال شدم.بوس برای سپنتای گلم


سلام مهسان عزیزم ، مرسی از لطفت عزیزم . منم خیلی دوست دارم چهره نازت رو ببینم . رادین نازم رو کلی ببوس .

shok20
29 مرداد 90 13:13
سلام. وبلاگ قشنگی دارید. تو نینی سایت دیدم که از پودر گالاکتوگیل استفاده میکنید. میشه آدرس داروخانه ای رو که ازش میخرید به من بدبد لطفا.چون من نتونستم پیدا کنم[h


سلام شوکا جان ، مرسی از لطفت عزیزم . داروخانه تو خیابان توانیر یا همون شهید عباسپور پایی تر از اتوبان همت ( 100 متر پایین تر ) ساختمان پزشکان توانیر یه داروخانه زیر ساختمان پزشکان هست که من از اونجا گالاکتوگیل میخرم . امیدوارم بتونی بخری .


soraya
30 مرداد 90 22:09
چه نی نی نازی.خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم.من نی نی نیستماااا.ولی نی نی هارو خیییییلی دوس دالم.منتظرتون هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد