سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سپنتا

یکصدمین روز زندگی سپنتای مامانی و بابایی

1390/7/1 21:42
نویسنده : مامان و باباش
364 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف ...

امروز هفتم شهریور ١٣٩٠ مقارن با یکصدمین روز زندگی سپنتای عزیزمونه ، امروز درست صد روزه که با وجود نازنین تو زندگی من و بابایی یه رنگ و بوی قشنگ و ناب گرفته که با واژه ها قابل گفتن نیست .

یه عشق ناب و خالص متفاوت از همه عشق های زمینی که فقط با پدر و مادر شدن میشه درکش کرد . هر کس پدر و مادر شده می فهمه چی میگم .خیلی حس قشنگیه . خدایا مرسی .

پیوست : سپنتا ، نفسم ، امیدوارم ١٠٠ ساله بشی .قلب

  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسان(مامان رادین)
8 شهریور 90 20:41
مریم جون 100 روزگی سپنتای نازم را تبریک میگم.انشالله 120 ساله بشه .بووووس به صورت معصوم و ماهش


مرسیییییییییییییییییییییییییییییی مهسان جونم ، ان شالله رادین عزیزم هم 120 سال زیر سایه پدر و مادرش زنده باشه و با سپنتا دوستای خوبی برای هم بشن
مامان یاسمین زهرا
11 شهریور 90 21:28
مبارکه عزیز دلم.بوووووووووووووس


قربون یاسی و مامان مهربونش

مهسان(مامان رادین)
12 شهریور 90 11:00
انشالله مریم جون [hr


قربونت برم مهسان جووووووون ، منم امیدوارم سپنتا و دوستای عزیزش همگی 100 ساله بشن .ان شالله ، رادین نازم رو کلی ببوس
نانی
12 شهریور 90 20:00
ایشااله 100 ساله بشی عزیززززززززززززززززم


قربونت برم نانی عزیزززززززززم

مریم/مامان سپنتا!!!!
18 شهریور 90 0:30
سلام.
وقتی وبلاگ شما رو دیدم خیلی تعجب کردم آخه اسم پسر من هم سپنتا هست و اسم خودم هم مریم.سپنتا هم چند روز پیش 100 روزه شد!!!با اجازه لینکتون می کنم.راستی 100 روزگیش (با تاخیر)مبارک.جالب تر اینکه سپنتا هم یه لباس شبیه این لباس سپنتای شما داره. غورباقه ای!!!!!!!!!





سلام مریم جون

خیلی جالب و تعجب آوره ولی چرا که نه!!!!

مرسی که وبلاگ کلوچه ما رو اد کردی ، خیلی خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم .
راستی چرا تو تاپیک مامانای خردادی نیستی ؟
امیدوارم هر دو تا سپنتای نازمون 100 ساله بشن و همینطور دوستای خوبی برای هم .
بووووووووس برای مامان و پسر نازش .




مریم جون اسم وبلاگ سپنتای نازت رو برام بنویس

مامان آروین
18 شهریور 90 1:39
100 روزگیت مبارک سپنتا جون الهی که 100 ساله باشی گل من


خاله لیلا جون ان شاالله آروین گلم هم در کنار سپنتایی 100 ساله بشه .بوووووووووووووووس .
مریم
19 شهریور 90 1:02
مریم جون تاپیک مامانای خرداد رو ندارم


مریم جون اینم تاپیک مامانهای خرداد 90 :

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=48034&postID=2458937#2458937

بهار80
8 مهر 90 12:11
100 روزگیت مبارک عزیز دل خاله ایشالا 100 سالگیت عزیز دلم


مرسی خاله بهار مهربون ، امیدوارم آرادی هم 100 ساله بشه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد