سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سپنتا

واکسن شش ماهگیت

1390/9/7 16:35
نویسنده : مامان و باباش
419 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف ...

 

نفسم سپنتا

 

دیروز یعنی ششم آذر با چند روز تاخیر با پدر رفتیم بیمارستان مفید که واکسن شش ماهگیت رو بزنیم و مامی هم اینجوری بود :

www.smilehaa.org

ولی تو و بابایی سرحال و خوشحال بودین . برف هم دونه دونه داشت می بارید و تو با اون دو تا تیله نازت داشتی به دونه های برف نگاه می کردی و ذوق می کردی

www.smilehaa.org

وقتی رسیدیم بابایی به من اجازه نداد تا بیام تو بیمارستان و گفت باید تو ماشین بمونم آخه از بس دفعه های قبل یعنی دوماهگیت و چهار ماهگیت وقتی برات واکسن زدن من گریه کردم ، خوب چکار کنم دست خودم نیست که ، وقتی می بینم نفسم اونطوری گریه می کنی من دیووووووووووووووووووونه میشم

www.smilehaa.org

خلاصه شما و بابایی با هم رفتین و واکسنتو یه خانم مهربون زد و تو نازنینم وقتی بهت آمپول میزدن همش می گفتی : ماما ماما ماما ولی بابایی می گفت مثل یه شاهزاده رفتار کردی و خیلی زود آروم شدی

www.smilehaa.org

و وقتی اومدین تو ماشین مثل همیشه خنده روی لبات بود ، جان مریم همیشه بخند که لبخندت شیرین ترین موسیقی زندگی ماست.

www.smilehaa.org

این بود شرح واکسن٦ ماهگی سپنتا خان بزرگ مرد کوچک ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طاها
7 آذر 90 12:10
چه جالب طاهای منم تقریبآ هم سن و ساله سپنتایه شماست.
بابا مهدی
7 آذر 90 16:12
به سلامتی هر چی سپنتا که تو دنیا هست



الهی من قربون همه سپنتا ها مخصوصا سپنتای خودم برم

مامان یاسمین زهرا
8 آذر 90 0:49
عزیز خاله آفرین که پسر خوبی بودی.انشاا... همیشه لبت خندون باشه.حالا لپاتو بیار جلو



مرررررررررررررررسی خاله خیلی مهربونم . یه ماچ گنده از طرف من و مامان برای یاسی خوشگله


لیلا (مامان آروین )
10 آذر 90 12:01
خدا رو شکر که سپنتای خوشگلم واکسنش رو زده آفرین به این پسر ماه که حسابی مرد شده 1007 تا بوس برا سپنتای گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد