سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سپنتا

اولین ماه رمضان

1390/5/30 22:16
نویسنده : مامان و باباش
247 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف ...

سپنتای پاکم ، امشب بیست امین شب  از اولین ماه رمضانی که تو تجربه می کنی عزیزم ، مامانی دلش خیلی گرفته و زیاد سرحال نیستم ، آخه تو چند روزه که خوب شیر نمی خوری و من احساس می کنم خوب وزن نمی گیری ، مثل دیوونه ها شدم ، نسبت به همه کارای تو وسواس شدید پیدا کردم ، مادر شدن خیلی مسئولیت سنگینیه ........... خدایا کمکمون کن . از خدای مهربون میخوام به حق این شبهای مبارک قدر به من ومهدی کمک کنه از پس این مسئولیت سنگین به  نحو احسنت بربیایم ...

خدایا ، پسر کوچولوی ما رو برامون ١٢٠ سال صحیح و سلامت نگهدار ، به حق روح پاکی که از وجود خودت در وجود نازنینش دمیدی و به حق این شب های مبارک قدر ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد