سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سپنتا

معنای عشق

1390/8/2 19:44
نویسنده : مامان و باباش
269 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف ...

چند وقت پیش تو وبلاگ یکی از مامانا دیدم که نوشته بود بیاید نظراتتونو در مورد معنای واقعی عشق بنویسید .

پسرم ، امشب دلم می خواد معنای عشق رو که تو در این ٥ ماهه به ما دادی برات بنویسم و می دونم که میلیونها میلیون معنای دیگه از عشق  با وجود نازنینت به من و بابایی خواهی داد - به امید خدا -

تماشا کردن حرکات کوچک و ظریف دست و پاهای کوجولوت در بدو تولد و صدای گریه تو در هنگام تولد که گوش نواز ترین موسیقی زندگی ماست، بدون شک یکی از بزرگترین عشق های رندگی من و بابایی بوده و هست و خواهد بود و هرگز از ذهن ما محو نخواهد شد .

تماشای ناز نگاه تو هنگام شیر خوردن و اون نگاه سرشار از سپاست که از هزاران جمله گویا تره و حرکات غیر ارادی  و بازی دستات تو هوا که دنبال دستای من می گردن تا پیداشون کنن و آروم بگیرن ، برای من تجلی کاملی از معنای عشقه .

شنیدن صدای خنده و آواز خوندنت  تو تختت کله صبح و بعد از یه شب نخوابیدن مامان و بابا و بلند شدن و دیدن چشم های شاد و لب های خندونت ، مگه عشقی بیشتر از این هم میشه پسرم ؟؟؟

پیوست : سپنتایی وجود نازنینت برای ما عینیت کاملی از عشقه . مرسی از خدا که ما رو لایق این عشق قرار داد  و مرسی از تو .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمین زهرا
3 آبان 90 12:04
جیگر سپنتا برم من.
مامانش عکس بذار دیگه


مررررررررسی خاله ندا ، باشه حتما عکسم میذارم ، یاسی نازنازی منو ببووووووس

لیلا(مامان آروین)
3 آبان 90 13:54
تولد پنج ماهگیت مبارک عسلم
مریم جون مطلب خیلی جالبی بود


قربوووووووووووووووون خاله لیلا جون و پسر کلوچه بلوریش . بوس بوس
خاله مرضی
9 آبان 90 16:53
سلام بچه ها
می خواستم به همتون بگم که من واقعاً خوشحالم که خاله سپنتا هستم.اون خیلی خیلی شیرین و دوست داشتنیه!


ای جووووووووووووووووووونم خاله مرضی مهربون .بووووووووووووووووووووووس برای تو نازنین خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد