سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سپنتا

بازی و خواب

1390/9/23 20:05
نویسنده : مامان و باباش
335 بازدید
اشتراک گذاری

 

یا لطیف ...

 

سلام به روی ماهت جان مریم

امروز داشتیم باهم روی تخت بازی می کردیم و من در حال چلوندنت بودم و تو هم طبق عادت این روزهات داشتی منو تف تفی می کردی ( عاشق اینی که با لب هات و لثه های کوچولوت صورت مامی رو گاز گازی کنی و تو نمی دونی من جه لذتی می برم از این کارت ، همیشه عاشق این کار نی نی ها بودم و حالا نی نی خودم ، ای جانم )و یه کار دیگه که خیلی دوست داری اینه که موهای مامی رو بکشی و بکنی و ویا بخوریشون . از دست تو وروجک .

www.smilehaa.org

با هم کلی شیطونی و سر وصدا کردیم و یه عالمه آواز خوندیم البته با زبان شما و یهو دیدم همونطور که دمر بودی ساکت شدی و هیچ صدایی ازت درنی اومد و فقط نگاه من می کردی وااااااااااااااااااااااااای که من عاشق اون نگاه های معصوم و نازتم و فهمیدم که لالا داری ، در همون حالت دمر در حالیکه  موها و گوش و صورت ماهت رو نوازش می کردم و برات لالایی می خوندم خوابت برد و این برای اولین بار بود که تو دمر می خوابیدی .

www.smilehaa.org

پیوست : کودک معصوم من آروم بخواب و راحت که من جانم رو برای آسایش  تو دریغ نمی کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

lily
9 دی 90 15:51
وای مریم جون دلم ضعف رفت براش با این تفسیری که نوشتی کاش یه عکس هم ازش میزاشتی خدا حفظت کنه عزیزکم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپنتا می باشد